Klacht: Facturen zijn onjuist

Aynur Kirboga op 24 juli 2023 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Onderstaande Factuur was allang betaald en daar heb ik jullie ook de Bewijsstukken van toegestuurd van mijn Bankafschriften.
Ik heb inmiddels een serieuze Klacht ingediend en ik wil onderstaande mijn tweede betaling van onderstaande terug en wil een correcte afhandeling van MIJNNNN FACTURENNNN!!!!!!!!

Factuurbetaling

Van: Simyo
Verzonden:…. 16, 2023 5:27:07 AM
Aan: Aynur Kirboga
Onderwerp: Derde herinnering aan je Simyo factuur

Derde herinnering aan je Simyo factuur

Je factuurnummer van maart: 74134005

Amsterdam, 16-7-2023

Beste Aynur,

Je Simyo factuur van maart is nog niet betaald en de betalingstermijn is voorbij. Betaal je factuur direct via . Je kan je factuur ook betalen door in te loggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Je betaling wordt dan direct verwerkt.

Over een week wordt je Simyo telefoonnummer geblokkeerd als er geen betaling binnen is. Je kan dan nog wel gebeld worden, maar zelf niet meer bellen en internetten.

Factuur : € 259,44
Incassokosten: € 12,50
Te betalen: € 271,94

Wij hebben nu € 12,50 incassokosten in rekening gebracht. Bij een volgende herinnering wordt dit € 25,00 incassokosten. Zorg dus dat je het totaalbedrag van € 271,94 betaalt voor 24-7-2023. Dit doe je eenvoudig via of Mijn Simyo.

Simyo

Op deze e-mail kun je niet reageren. Heb je nog vragen? Kijk dan op onze servicepagina of stel je vraag aan andere klanten of medewerkers op het Simyo Forum.

———————————————————————————————————————————————————————————–

Hallo,

Ik wil een reactie.

JULLIE STANDAARD ANTWOORD IS GEWOON NIET CORRECT EN DAT STAAT LOS VAN DE HOGE FACTUREN.
JULLIE HEBBEN ZELF FACTUREN OP FACTUREN OF HOGE KOSTEN AANBETALINGEN AFGEBOEKT ONNODIG.
Er staan GEEN facturen open. LOS VAN DE FACTUUR VAN DE LAATSTE MAAND EN DIE MOETTTT NOG AUTOMATISCH VAN MIJN REKENNG BETAALD WORDEN!!!!!!!

Zie alle bijgevoegde DOCUMENTEN, BANKAFSCHRIFTEN, Bankbetalingen en bewijzen van betalingen van facturen, van termijnbetalingen, van vooruitbetalingen van hoge kosten (gemaakte) enz.
Die IK HEB BETAALD en ook die MIJN ZOON HEEFT BETAALD VAN onderstaande

D. SahinNL66 0128 8655 98
Mijn rnummer is: 0394098889

– Onderstaande factuur van 259,44, waar ik inmiddels nu een derde herinnering van ontvang WAS ALLANG BETAALD….zie bankbetaling.
– Deze Factuur was door de bank teruggeboekt maar ik heb de Factuur kort daarna, na een dag ZELF GELIJK BETAALD OVERGEMAAKT naar jullie…..Zie Bankafschriften- Bewijs.

– Ook de factuur van 304,88 was door de Bank op 3 juli 2023 teruggeboekt, maar ik heb de Factuur weer alsnog ZELF op 10 juli 2023 betaald en overgemaakt naar jullie….zie Bankafschriften Bewijs!

– Er was op 15 juni 2023 een bedrag van 121,90 betaald naar jullie, betreft de factuur van betaalregeling termijn van MIJ…..en dit was betaald van de rekening van mijn zoon D. Sahin (bovenstaande rekening)….Zie Bankafschriften Bewijs!

– Ook is er op 17 juli 2023 een Hoog verbruik, vooruitbetaling Factuur van 115,00 Euro betaald…..van gemaakte hoge kosten betaald door mijn zoon van zijn bovenstaande rekening…Zie Bankafschriften Bewijs!.

Aynur Kirboga

Onderwerp:

Je factuurnummer van mei: 75098831

Amsterdam, 5-7-2023

Beste Aynur,

De betaling van je Simyo factuur van mei is vorige week mislukt. Je factuur is daardoor nog niet betaald. Dat kan gebeuren!

Inmiddels is de betalingstermijn van deze factuur verstreken. Betaal je factuur eenvoudig via . Je kan je factuur ook betalen door in te loggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Je betaling wordt dan direct verwerkt.

Factuur : € 304,88
Incassokosten: € 0,00
Te betalen: € 304,88

Maak binnen 15 dagen na ontvangst van deze e-mail het openstaande bedrag van € 304,88 aan ons over en voorkom incassokosten. Bij een volgende herinnering worden maximaal € 5,00 incassokosten in rekening gebracht. Betaal je via .. of Mijn Simyo, dan wordt je betaling direct verwerkt.

Bij het afsluiten van je Simyo abonnement ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Hierin staat dat Simyo het recht heeft om de factuur over te dragen aan incassobureaus als de betaaltermijn van een factuur overschreden is en betaling uitblijft.

Van: Simyo
Verzonden: , 2023 5:12:28 AM
Aan: Aynur Kirboga
Onderwerp: Tweede herinnering aan je Simyo factuur

Tweede herinnering aan je Simyo factuur

Je factuurnummer van maart: 74134005

Amsterdam, 8-7-2023

Beste Aynur,

Je Simyo factuur van maart is nog niet betaald. Denk je er op tijd aan? Zo voorkom je extra incassokosten.

Betaal je factuur direct via … Je kan je factuur ook betalen door in te loggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Je betaling wordt dan direct verwerkt.

Factuur : € 259,44
Incassokosten: € 5,00
Te betalen: € 264,44

Wij hebben nu € 5,00 incassokosten in rekening gebracht. Bij een volgende herinnering wordt dit € 12,50 incassokosten. Zorg dus dat je het totaalbedrag van € 264,44 betaalt voor 16-7-2023 via Mijn Simyo.

Van: Simyo Klantenservice
Verzonden: dinsdag 11 juli 2023 11:11
Aan: [email protected]
Onderwerp:

Goedemorgen,

Ik heb het even overlegd met de betreffende afdeling, echter is het totaal aan openstaande posten nog dusdanig hoog dat we echt nog niet gaan deblokkeren.

Edwin
Zijn al je vragen beantwoord? Dan horen we graag
wat je van onze service vindt. Geef je mening

edwin
Simyo Klantenservice

Hallo,

Alle rekeningen zijn betaald en kan mijn telefoon gedeblokkeerd worden nu.
Dit is mijn zoveelste mail.

Aynur Kirboga

Ik heb dubbel betaald inmiddels, omdat ik maar onterechte betalingsherinneringen ontvang en niet correcte Facturen ontvang. Terwijl ik velen betaalbewijzen van mijn bankafschriften heb doorgestuurd en dit wordt niet eens inhoudelijk bekeken en ontvang maar een standaard reactie terug. Het is alsof ik de administratie van Simyo zelf moet verrichten en word hier moe van.
Ik ben al 2 maanden lang aan t mailen en heb verschillende talloze antwoorden nu gehad.
De ene keer heb ik geen openstaande facturen, betreft achterstanden ook, de andere keer komen ze weer met oude facturen die allang betaald zijn door mij...mij die de Financiële afdeling van Simyo gewoon niet correct verwerkt en afhandelt....en ik blijf maar facturen ontvangen die allang zijn betaald. Ook de medewerkers bespreken de situatie niet correct met de Financiële afdeling van Simyo als ik ze mail of bel....en dit is irritant en slordig.

Ik wil mijn dat mijn facturen worden rechtgezet en correct worden afgehandeld.
Inmiddels heb ik weer een Factuur van rond de 270,00 Euro Weer betaald (factuur bedrag van 259,44 zonder kosten) en dit bedrag wil ik terug.
Omdat ik dit bedrag allang had betaald en ik moest dit bedrag betalen tot 24 juli want anders werd mijn abonnement geblokkeerd.
En weer staat er een andere Factuur van 304,88 klaar die ik ga ontvangen die allang is betaald.
Zie informatie in de Klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Simyo

8 maanden geleden - Beste Aynur, Bedankt voor je bericht. We stellen graag voor om het contact via één bericht te laten verlopen om verwarring te voorkomen. We zullen je verder helpen in het eerste bericht dat je hebt geplaatst. Met vriendelijke groet, Simyo Webcare

Reactie van de melder van de klacht Aynur Kirboga

8 maanden geleden - Hallo, Ik wil inmiddels nu 3 klachten ingediend en ontvang standaard reactie waar mijn klacht helemaal niet over gaat. En ik wil gewoon het bedrag van 274,00 terug ontvangen, omdat ik dat bedrag NIET hoefde te betalen. Want de Factuur was allang betaald door mij....zie onderstaande. En ik hoef ook geen bedrag van 304,00 te betalen, want dit is allang betaald en ik ontvang nog steeds betalingsherinneringen en aanmaningen. Dit moet nu ook eens correct verwerkt worden. Ik heb nu ook inmiddels zoveelll mails naar jullie verstuurd, waar ik ook geen inhoudelijke correcte reactie op ontvang. EN IK WIL GEWOON NU DAT MIJN VRAAG EN PUNTEN AFGEHANDELD WORDEN.....IN PLAATS DAT IK NU CONTINUE MAAR HERINNERINGEN EN AANMANINGEN ONTVANG DIE NIETTT KLOPPEN. Ik word hier nu echt moe OM IEDERE KEER MAAR JULLIE ADMINISTRATIE TE VERRICHTEN! Dit heb ik vaker met talloze mails nu aangegeven en ook maandennnn geleden is dit vaker gebeurt met Facturen. Waarom ik dus via mail vragen over had en dit had ik ook vaak gevraagd, maar kreeg altijd een standaard antwoord dat het gecontroleerd en juist is. JULLIE STANDAARD ANTWOORD IS GEWOON NIET CORRECT EN DAT STAAT LOS VAN DE HOGE FACTUREN, OF MAANDELIJKSE TERMIJN BEDRAGEN DIE BETAALD WORDEN. IK ER WAS 1 FACTUURBEDRAG TERUGGESTORT EN DEZELFDE DAG HEB IK NOG ZELF HET BEDRAG OVERGEMAAKT EN OOK EEN FACTUUR HAD MIJN ZOON D. SAHIN NAAR JULLIE BETAALD. ZIE BIJGEVOEGD BETAALBEWIJZEN EN ONDERSTAANDE NOTITIES VAN DE FACTUREN, DATUMS EN BEDRAGEN. Zie alle bijgevoegde DOCUMENTEN, AFSCHRIFTEN, betalingen en bewijzen van betalingen van facturen, van termijnbetalingen, van vooruitbetalingen van hoge kosten (gemaakte) enz. Die IK HEB BETAALD en ook die MIJN ZOON HEEFT BETAALD VAN onderstaande nrs D. SahinNL66 0128 8655 98 Mijn nr is: 0394098889 Ik wil dat alle documenten die ik jullie nu stuur word bekeken en op een juiste, correcte wijze wordt afgehandeld. Dan dat ik maar stom weg continue maar facturen ontvang die ik allang heb betaald. INMIDDELS HEB IK DE FACTUURBEDRAG VAN 259,44 WEER NOGMAALS DUBBEL BETAALD, OMDAT JULLIE DENKEN DAT DIT BEDRAG NIET BETAALD WAS DOOR MIJ. JULLIE HEBBEN MIJ IEDERE KEER HERINNERINGEN TOEGESTUURD EN AANGEGEVEN DAT ALS IK NIET BETAAL.....DAN MIJN TELEFOON GEBLOKKEERD WORDT. DAAROM HAD IK HET NOGMAAAAAALLLLLLLSSSSS ONNODIG BETAALD....DUS DUBBEL BETAALD. EN IK WIL HET BEDRAG VAN 271,94 TERUG ONTVANGEN....WANT DIT IS EEN DUBBELE BETALING VAN MIJ VOOR HETZELFDE FACTUUR. Onderstaande factuur met het bedrag van 259,44, was via jullie automatisch verrekend van mijn maar het bedrag werd op 19-06-2023 teruggestort. Maar ik had het bedrag van 259,44 gelijk op dezelfde dag 19-06-2023 naar jullie overgemaakt en betaald (DUS BETAALD). Maar ondanks mijn betaling ontving ik van jullie via mail.....iedere keer herinneringen, aanmaningen voor de derde keer en met de melding dat als ik niet betaal mijn abonnement geblokkeerd word!!!!!!!....DAAROM HEB IK DIT BEDRAG MET EXTRA KOSTEN WEER OP 23-07-2023 EEN BEDRAG VAN 271,94 NAAR JULLIE BETAALD!!!!! ZIE BEWIJS betaling. Deze Factuur was teruggeboekt op 19-06-2023 maar ik heb de Factuur gelijk op dezelfde dag 19-06-2023 ZELF GELIJK BETAALD OVERGEMAAKT naar jullie…..Zie Bewijs. EN IK WIL HET BEDRAG VAN 271,94 DIE IK DUBBEL HEB BETAALD WEER TERUG ONTVANGEN....WANT DIT IS EEN DUBBELE BETALING VAN MIJ VOOR HETZELFDE FACTUUR. Ook de factuur met het bedrag van 304,88 was door jullie automatisch geïncasseerd op 27-06-2023, vervolgens was het gestorneerd op 3 juli 2023 het bedrag teruggeboekt en heb ik de Factuur, factuurbedrag van 304,88 weer alsnog ZELF op 9 juli 2023 betaald en overgemaakt naar jullie….zie Bewijs! Er was op 15 juni 2023 een bedrag van 121,90 betaald naar jullie, betreft de factuur van betaalregeling termijn van MIJ…..en dit was betaald van de nr van mijn zoon D. Sahin ….Zie Bewijs! Ook is er op 17 juli 2023 een Hoogverbruik, vooruitbetaling Factuur van 115,00 Euro betaald…..van gemaakte hoge kosten betaald door mijn zoon zie Bewijs!. Waarommm ontvang ik nu nog steeds weer betalingsherinneringen en aanmaningen voor het bedrag van 304,88 en negeren jullie weer mijn mails en verwerken jullie mijn facturen gewoon NIET Correct? Ik wil dat mijn Facturen worden gecorrigeerd, wil geen herinneringen of oude facturen meer ontvangen die allang betaald zijn en ik wil dat ik word gedeblokkeerd. Aynur Kirboga Pieter Saenredamstraat 4 7312 RE Apeldoorn Geboortedatum: 01-09-1974

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

8 maanden geleden - Beste Aynur, Bedankt voor je reactie. Zoals eerder aangegeven heb je niet teveel betaald. Alle betalingen zijn bij, zo ook de betalingsregeling. Dit is onderzocht door de financiële afdeling. Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Aynur Kirboga