Mijn Klacht:
Ik heb niet één maar wel 5 klachten over SIMYO
Beste,
Aangezien ik nu in de kleine 4 maanden dat ik een abonnement bij jullie heb, het een na het andere (excuus voor mijn woordgebruik) GEZEIK heb wil ik een klacht indienen bij de geschillencommissie.
Als jullie mijn nummer opzoeken dan vinden jullie vast wat er allemaal fout is gegaan;
van 3 keer opnieuw een abonnement aanvragen omdat het bij jullie fout gaat, het foutief registreren van een extra toestel op mijn naam waar jullie de verantwoordelijkheid niet voor willen nemen en het mij laten opknappen, het 2x afsluiten van mijn mobiele nummer in 1 maand tijd waardoor ik belangrijke telefoontjes van artsen heb moeten missen en dan heb ik het nog niet eens over de vele beloftes die jullie maken en niet nakomen zonder een enkele compensatie of excuus. De maat is vol.
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie als provider en houd mijn hart vast voor de volgende fout die jullie gaan maken.
Niet alleen wordt mijn klacht niet opgepakt (er wordt gewoon niet gereageerd op mijn mail) ook het probleem is niet opgelost.
Wederom wordt ik niet gebeld op moment van update en kom ik erachter dat er al sinds 14u vandaag een update is. Het is dat ik bel anders wist ik het niet.
“Mijn collega is vergeten te bellen” is dan het excuus. Dit kan toch niet?
En het probleem blijkt nog steeds te bestaan. Ik ben WOEDEND.
Er wordt niks opgelost, komt geen excuus of compensatie, iedereen trekt z’n handjes ervan af en wijst naar een collega.
NOOIT MEER SIMYO voor mij en voor niemand in mijn netwerk!
Gewenste Oplossing:
Mobiel bereik (telefoon en internet) zoals afgesproken. Terugbelafspraken nakomen, excuses door een meerdere, financiële compensatie en ontbinding van contract zodat ik heeeeel snel kan overstappen naar een andere aanbieder.