Klacht: Dramatische organisatie

RomyCo op 19 januari 2023 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb niet één maar wel 5 klachten over SIMYO

Beste,

Aangezien ik nu in de kleine 4 maanden dat ik een abonnement bij jullie heb, het een na het andere (excuus voor mijn woordgebruik) GEZEIK heb wil ik een klacht indienen bij de geschillencommissie.
Als jullie mijn nummer opzoeken dan vinden jullie vast wat er allemaal fout is gegaan;
van 3 keer opnieuw een abonnement aanvragen omdat het bij jullie fout gaat, het foutief registreren van een extra toestel op mijn naam waar jullie de verantwoordelijkheid niet voor willen nemen en het mij laten opknappen, het 2x afsluiten van mijn mobiele nummer in 1 maand tijd waardoor ik belangrijke telefoontjes van artsen heb moeten missen en dan heb ik het nog niet eens over de vele beloftes die jullie maken en niet nakomen zonder een enkele compensatie of excuus. De maat is vol.
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie als provider en houd mijn hart vast voor de volgende fout die jullie gaan maken.

Niet alleen wordt mijn klacht niet opgepakt (er wordt gewoon niet gereageerd op mijn mail) ook het probleem is niet opgelost.
Wederom wordt ik niet gebeld op moment van update en kom ik erachter dat er al sinds 14u vandaag een update is. Het is dat ik bel anders wist ik het niet.
“Mijn collega is vergeten te bellen” is dan het excuus. Dit kan toch niet?
En het probleem blijkt nog steeds te bestaan. Ik ben WOEDEND.
Er wordt niks opgelost, komt geen excuus of compensatie, iedereen trekt z’n handjes ervan af en wijst naar een collega.

NOOIT MEER SIMYO voor mij en voor niemand in mijn netwerk!

Gewenste Oplossing:

Mobiel bereik (telefoon en internet) zoals afgesproken. Terugbelafspraken nakomen, excuses door een meerdere, financiële compensatie en ontbinding van contract zodat ik heeeeel snel kan overstappen naar een andere aanbieder.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

1 jaar geleden - Hoi Romy, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om te zien dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad!  Wij hebben je klacht op een ander kanaal binnen gekregen. Eerder vandaag heb ik gereageerd op jouw bericht via ons Forum waarin ik je de mogelijke oplossing biedt. Je kunt je keuze laten weten via het Forum of door ons te mailen naar [email protected]. Ik maak dit dan graag zo snel mogelijk voor je in orde.   Ik hoor het graag van je!  Groetjes,  Simyo Webcare

Reactie van de melder van de klacht RomyCo

1 jaar geleden - Dag, dank voor je reactie. Jullie hebben geen oplossing geboden. Jullie geven aan dat jullie niet weten hoe het komt dat ik geen mobiel bereik heb en het niet kunnen oplossen. Dat is toch onacceptabel? Dus, jullie kunnen jullie eigen technische probleem niet oplossen en nu moet ik maar overstappen naar een andere (duurdere) provider? De enige optie is over te stappen naar een andere provider en jullie geven aan hierin mij financieel tegemoet te willen komen, maar concrete bedragen komen er niet. Dit zie ik dan ook niet als een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simyo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simyo

Heeft op 20 januari 2023 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Romy,

Bedankt voor je reactie.

Zojuist heb ik gereageerd via ons forum en heb ik jou een privébericht gestuurd. Ik begrijp dat je alle opties open wilt houden maar ik denk dat het beter is dat we dit via 1 kanaal afhandelen om enige verwarring te voorkomen.

Ik zie graag je reactie tegemoet via ons forum!

Groetjes,

Simyo Webcare

RomyCo

Heeft op 20 januari 2023 om 18:19 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is nog geen passende en concrete oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door RomyCo