Klacht: simkaart activering

op 16 januari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wacht al 2 weken op activering van de simkaart. vele male een medewerker aan de lijn gehad die totaal geen oplossing kan aandragen. gewoon wachten meneer, misschien morgen. ja, het is lastig meneer maar we kunnen er niets aan doen. wat een k..bedrijf. ik kan nog altijd van het abonnement af en ik denk dat ik gewoon naar een provider ga die een probleem professioneel aanpakt.

Gewenste Oplossing:

nu activering van de simkaart. wat is daar nu moelijk aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door huizenlo