Klacht: Sieraden Bedeltjes

op 17 augustus 2017 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Heb bij scoupy 4 bestellingen geplaatst voor dubbele bedels 3 medewerkers mailen het is in orde, dan komt 1 persoon meneer Jorren dat het niet kan en de bestellingen worden geannuleerd. Dus ik bel naar scoupy krijg meneer Jorren aan lijn die het helemaal precies weet hoe het zit, ik vertel hem hoe kan het zijn dat er 3 medewerkers zeggen dat het kan, ja dat is een miscommunicatie zeg die dan dit kan toch niet.
Daarnaast had hij een verheffende toon echt onbeschoft.
Trouwens het staat nergens dat het dat je niet van hetzelfde bedels mag bestellen. Ik vindt het echt raar en vreemd van scoupy dat ze de regels niet kennen.
Dit is gewoon 100% misleidend.

Ze moeten gewoon de regels nakomen.
Daarnaast de verrotte appels eruit gooien die geen verstand van hebben
slecht voor scoupy .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scoupy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scoupy

Heeft op 22 augustus 2017 om 10:00 geantwoord

Beste John, het is inderdaad niet mogelijk om via het bestelsysteem dezelfde bedels te bestellen. Per bestelling moet je verschillende bedels kiezen. De gedachte achter Heartbeads is juist dat je spaart voor alle verschillende bedels. We betreuren het dat je dit zo hebt ervaren. Inmiddels zijn de gewenste bedels verstuurd. Met vriendelijke groet, Suzan SCOUPY

Alle klachten die gemeld zijn door Amieros