Klacht: Fleecedeken was niet turquoise, maar groen

op 08 juli 2020 over Shoppartners.nl in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Bestel je een turquoise fleecedeken krijg ik een mintgroene. Ik houd helemaal niet van pastelkleurtjes. Hij was trouwens ook vies.

Turquoise is voor toch echt een warme kleur blauw. De kleur kon enigszins afwijken???? Enigszins??? Jullie hadden gewoon geen turquoise meer en dan krijg ik een groene. Groen en rood zijn voor mij niet de kleuren.

Ik heb het ding aangeschaft via Bol.com, maar dat ding gaat retour. Ik denk dat het voor een ieder beter is om spullen gewoon in een fysieke winkel te kopen momenteel.

Deze gaat retour en ze zorgen maar voor echt turquoise.Geen aquablauw, maar turquoise. Ze moeten mij geen foutieve en vieze bestelling leveren! Daarbij nog. Het terugsturen kost bij Postnl ook nog eens 6,95 euro. Belachelijk.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shoppartners.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shoppartners.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321