Klacht: SERVIES

op 04 september 2018 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

november 2018 2 nieuwe serviezen van Xenos gekocht. Beide serviezen zijn beschadigd op het glazuur. Heb klacht ingediend met de fotos erbij. Krijg als antwoord; u valt buiten de garantie. Is het niet zo dat fabrieksgarantie altijd 3 jaar is?? Dit lijkt op een productiefout

Gewenste Oplossing:

Dat of het complete bedrag is teruggestort of dat er 2 compleet nieuwe serviezen zijn geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S ter Meulen