Klacht: Serviceloos en autistisch

Jen84 op 11 september 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ze komen alleen voor een spoed als er sprake is van een gaslek of co2 melding. Het boeit hun dus niet of je zonder stroom of verwarming zit. Deze idioten begrijpen niet, dat als er een stroomstoring door een boiler van hun komt, dat er spoed bij komt kijken. Je moet het zelf maar uitzoeken. Arme oude mensen, die producten afnemen bij Eneco en in de kou zitten: wacht maar tot maandag en bel maar terug tijdens kantooruren.

Dat er nu een monteur komt, die de lekkage verhelpt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 13 september 2021 om 12:17 geantwoord

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat de service anders is dan u had verwacht. U wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer warmwater. Ik zie dat de monteur gisteren langs is geweest. Dat betekent dat er binnen 24 uur na het melden van de storing een monteur langs is geweest. Dit staat ook in de voorwaarde voor urgente storingen.

Vandaag zal de monteur de inlaatcombinatie vervangen om de storing te verhelpen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,
Chantal
Eneco Webcare

Jen84

Heeft op 13 september 2021 om 12:30 geantwoord

Door de lekkage is er kortsluiting ontstaan. Hierdoor konden we alles weggooien uit de koelkast. Er zou contact worden opgenomen oa om de klacht op te nemen, dit is ook niet gebeurd.

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste mevrouw Zhao, Bedankt voor het prettige gesprek van zojuist. Zoals afgesproken bestel ik een mooi boeket bloemen voor het ongemak dat u heeft ervaren. Daarnaast ontvangt uw partner een compensatie van €100. Dit bedrag wordt binnen 10 werkdagen overgemaakt of verrekend met een openstaand bedrag. Met vriendelijke groet, Chantal Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Jen84

1 jaar geleden - Hi Chantal, Bedankt voor de mooie bloemen! Zouden we misschien nog even een keer kunnen bellen? Groet Jenna

Alle klachten die gemeld zijn door Jen84