Klacht: Service van nul

op 15 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Klacht:
Aantal weken geleden een PEAQ laptop gekocht bij jullie en cadeau gegeven aan mijn dochter. Bij de eerste update van windows gaf deze a aan dat er niet genoeg ruimte op de SSD disk was.

Ik ben teruggegaan naar de winkel en daar gaven ze aan dat Mediamarkt niet verantwoordelijk was voor de software. Ze wilden wel helpen, maar dat ging geld kosten. Sorry???????

Ik koop een product bij jullie waar geen handleiding bij zat en Mediamarkt voelt zich verder niet verantwoordelijk ervoor. Ook gaf de verkoper aan dat het probleem bij Microsoft zit omdat de updates steeds groter worden…. M.a.w. er wordt een product verkocht waarvan Mediamarkt al weet dat het problemen gaat opleveren (???).

Komt er op neer dat ik niet geholpen wordt. Ik vindt het geen gang van zaken dat Mediamarkt geen verantwoordelijkheid neemt. Ik was ook verbaasd te horen dat de laptop in de toekomst problemen kan opleveren en dat ik Microsoft maar moet contacten.

Een service van nul!

Als het probleem verholpen wordt, instellingen zodanig zijn dat tijdelijke bestanden op de D schijf komen en Mediamarkt zijn verantwoordelijkheid neemt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ohelwig99