Klacht: Service nieuw aangeschafte tv en soundbar

op 01 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Zaterdag 29 april kocht mijn dochter, die in Emmeloord woont, een 50″ Samsung van de 6 serie en een Samsung soundbar. De soundbar en tv zouden op voorraad zijn in Leeuwarden. Dus 45 minuten rijden naar Leeuwarden.
De soundbar en tv zouden met SoundConnect te koppelen zijn.
De soundbar was alleen nog als showmodel te krijgen. Thuis gekomen zat er geen afstandsbediening en voeding bij de soundbar. Gezocht welke Mediamarkt nog wel de soundbar had, kwamen we op Almere uit. Zelfde dag nog naar Almere gereden. Weer 35 minuten rijden. Maar de eerste soundbar namen ze niet terug, dat moest in Leeuwarden gebeuren. Dus zondag 30 april weer naar Leeuwarden gereden, weer 45 minuten. Eerste soundbar terug.
Gisteren alles aangesloten, blijkt er geen SoundConnect op de tv aanwezig te zijn. Verkeerd voorgelicht dus. Plus er was een vertikale streep zichtbaar in beeld, van helemaal boven naar beneden. Gezocht op de site naar een Samsung met wel SoundConnect, op voorraad bij Mediamarkt Arena Amsterdam. Net naar Amsterdam gereden, krijg je 10% minder terug omdat de tv uit de doos is gehaald????? Huh. Of je moet terug naar Leeuwarden waar hij gekocht is en dan bepalen ze daar of je retour terecht is. EEN TV VAN 1 DAG OUD!!!!
U zult begrijpen dat wij nooit meer iets bij de Mediamarkt kopen, zeker niet als je 30 tot 45 minuten moet rijden om bij een Mediamarkt te komen.
Service is absoluut niet een sterk punt bij de Mediamarkt. En de nieuwe Samsung tv wordt elders gekocht bij een winkel die wel het woord Service kan spellen.
Schande Mediamarkt

Een vergoeding voor de 75 euro benzine die verreden is zal er wel niet inzitten.
Ons geloof in Mediamarkt is voorgoed weg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjeemie