Klacht: “service in een hoog vaandel”?

op 23 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 28-08 zijn mijn partner en ik naar de MediaMarkt geweest in verband met een defecte wasmachine, wij wilden deze laten repareren en hebben geïnformeerd naar het protocol omtrent het vergoeden van reparaties van wasmachines buiten de fabrieksgarantie maar binnen de levensduurgarantie. Ons werd hier verteld dat aangezien de wasmachine binnen de levensduurgarantie viel, alles vergoed zou worden.
Toen gelijk whirlpool gebeld om een reparatie in te plannen, en daarna heb ik MediaMarkt gebeld om te vragen hoe ik de declaratie moest indienen. De dame van de servicedesk gaf aan dat slechts 1/3 van de reparatie vergoedt zou worden…
Hier schrok ik enigszins van omdat ik er vanuit ging dat de reparatie kosteloos zou zijn.
Aangezien ons was toegezegd dat we een kosteloze reparatie zouden krijgen zijn we de volgende dag weer naar de winkel gegaan, waar we werden doorverwezen naar de manager die op dat moment niet aanwezig was, maar de volgende dag telefonisch bereikbaar zou zijn.
De volgende dag hebben we gebeld om in contact te komen met dhr. Kops. Hij zou de hele dag in bespreking zijn.
De daaropvolgende twee weken hebben we bijna dagelijks middels mail en telefoon geprobeerd in contact te komen met dhr. Kops maar tot op HEDEN (23-09) hebben wij nog niks van hem vernomen.
Wel hebben we contact gehad met de klantenservice van MediaMarkt maar ook zijn zijn niet met concrete antwoorden gekomen.
Ik ben dan ook erg teleurgesteld in de communicatie van de MediaMarkt Almere.

Wanneer de volledige reparatie + voorrijkosten van Whirlpool vergoed worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lianned