Klacht: Service en kwaliteit

op 14 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn Peaq laptop (8mnd oud maar zeer weinig gebruikt) is met een storing met het opladen naar de Mediamarkt Almere gebracht. Deze kon ik 4 weken later weer ophalen en was niet gerepareerd vertoonde bij de servicebalie dezelfde fouten als voordat ik deze had afgegeven. Wederom ter reparatie afgegeven en al weer 4 weken onderweg. Aangezien de laptop voor mijn dochter haar studie was en ze de lessen niet kon volgen heb ik een tablet gekocht. Ik heb de Media Markt gevraagd of ik mijn geld niet terug kon krijgen omdat ze de laptop al 8 weken kwijt is! Hij ligt nu weer klaar en is, volgens het hoofdkantoor wederom niet gerepareerd. Er was niets mis met de laptop volgens service centrum Almere!!! Terwijl ik een rapport heb waarin de storing vermeld staat. Volgens de dame “Floor” van het hoofdkantoor zijn dit 2 verschillende storingen en is er niks mis mee. Tevens zal de laptop weer moeten worden opgestuurd om door experts te worden beoordeeld. Peaq is een huismerk van de Mediamarkt en zal dus door hun worden beoordeeld. Ik zou vandaag worden teruggebeld door Almere en dit is tot op heden niet gebeurd. Ze zijn ook telefonisch niet bereikbaar. Ik laat het er ook niet bij zitten.

Als ik mijn geld terugkrijg en mijn dochter een andere laptop kan kopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandeBeek