Klacht: Service

op 01 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

onlangs kocht ik via de webshop van de Media Markt een vaatwasser. Echter ik bestelde een verkeerd model. Deze heb ik dan ook laten retourneren. Omdat ik via kadokaarten bestelde duurde het volgens uw mdw van de klantenservice 2 weken voor ik mijn geld (credit) terug had.
Ik moest mijn kaarten bewaren want het zou op diezelfde kaarten teruggestort worden.

Na twee weken kreeg ik opeens nieuwe kaarten in de bus. Blij dat ik was bestelde in opnieuw. Ik kreeg de melding dat deze kaarten langer dan 60 dagen een saldo van 0 hadden en dus niet meer actief waren.

Weer gebeld met kl. service. Deze gaven aan dat het eerst geactiveerd moest worden – dit is mij nooit verteld. Na de activatielink gevonden te hebben kreeg ik de foutmelding dat 2 kaarten mislukt zijn te activeren. –
Weer gebeld met de kl. service. Uw mdw vertelde mij dat er een storing was. Zou diezelfde dag worden opgelost. – niet dus, ik belde de dag zelf weer, nu zou het doorgezet worden naar een speciale afdeling. binnen 24 uur zou ik worden terug gebeld. – dat was vrijdag 17:20.
De dag erna op zaterdag belde ik weer, het duurde naar mijn idee allemaal wel erg lang, uw mdw A. Maaneschijn vertelde dat de afdeling niet op zaterdag werkte. Ik wachtte dus de hele dag voor niets.

Vandaag om 17.13 is er nog geen contact met mij opgenomen vanuit jullie kant. Dit duurt wel extreem lang. Ik ben al bijna 3 weken bezig met het bestellen van een vaatwasser.

Als ik niet aan de giftcards vast zat had ik mijn bestelling al lang ergens anders gedaan. Misschien blijf ik koeler bij een blauwe kleur en een snelle afhandeling…

Concreet:
– 24 uur verstreken, geen reactie
– tegenstrijdigheid van uw mdw op de kl. service. De een zegt dat de afd. wel op zaterdag werkt en de andere niet. – erg verwarrend
– eerst is er een activatie storing, dan weet niemand waar de melding “activatie mislukt” vandaan komt en is het onbekend bij uw medewerkers.

extra info: de 2 kaarten die mislukken zijn ook de twee kaarten waart ik in eerste instantie mee wilde betalen ( ik wist toen nog niet dat er een activatie aan gekoppeld was). Wellicht leidt deze info tot een deel van de oplossing.

1. Als ik serieus genomen wordt door uw medewerkers. Ik voel me ontzettend afgewimpeld. Ook bekruipt mij een gevoel dat uw klantenservice er voor saus zit. Ik heb een aantal keren gebeld maar zij kunnen vrij weinig uithalen en mij geen oplossing bieden. De informatie die zij geven kan ik ook op de site vinden...

2. Niet meer hoef af te wassen...

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht Aquinte

7 maanden geleden - Ik heb een bericht geplaatst op hun facebookpagina rond 22.00 in de avond. De dag erna om 8:30 gelijk een reactie...Ik krijg nieuwe kaarten... even afwachten dus

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aquinte