Klacht: Waterige en slappe koffie

..domii.. op 21 juni 2015 over Senseo in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben sinds denk ik een week of 3 een nieuw senseo apparaat. We gebruiken cappuccino van senseo en de dark roast van senseo. Bij de dark roast koffie hebben wij nergens last van. Maar als wij het cappuccino padje er in doen, krijgen we eerst heel veel water in ons kopje. Wij hebben al geprobeert dit water eerst op te vangen, maar de ene keer werkt dit wel maar de andere keer ook niet. Het gebeurt heel vaak dat wij eerst een aantal padjes moeten weg gooien, omdat het dan sloot water is. Alleen maar water, weinig koffie, en laatstaan een lekkere schuimlaag. Erg jammer! Wij hebben denk ik alles bij elkaar al zo’n vier zakjes cappuccino weggegooid. Zonde van het geld en van de koffie!
Graag hoor ik wat jullie advies hier in is, en hoe we dit kunnen oplossen. Zoals het nu met de cappuccino padjes gaat, ben ik heel erg ontevreden.
Zie graag een goede oplossing tegemoed.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden het op prijs stellen als er wordt uitgezocht hoe dit kan. Wij hebben hier nog nooit last mee gehad. En het zou leuk zijn als er een vergoeding (lees nieuwe koffie) tegen over zal staan, vanwege de vele hoeveelheid koffie die wij weg hebben moeten gooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door