Klacht: Selektvracht: bezorger komt niet op afgesproken tijd en liegt bovendien

op 19 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wehkamp-bestelling, 2 artikelen, gekozen levertijd: dinsdag 18 december 18:00 – 21:00 uur.
Bezorger komt dinsdag december om 16:00 uur. Niet op afgesproken tijd dus.Toevallig is zoon thuis. Bezorger heeft echter maar één artikel, het andere niet. Over dit artikel staat bij de track-en-trace op de Wehkamp-site overigens:
2012-12-18 20:09 Niet thuis ???? Ik was toen gewoon thuis!!

Woensdagochtend Wehkamp gebeld over verkeerde bezorgtijd en ontbrekende artikel. Excuses, Selektvracht bezorgde wel vaker op verkeerde tijdstippen gaf de klantenservice toe, ze zou er werk van maken en artikel 2 zou diezelfde avond tussen 18:00 – 21:00 uur bezorgd worden.
Ik gewacht, maar niets. Staat er op bij track-en-trace van Wehkamp:
2012-12-19 19:54 Pakket is bezorgd

Huh?? Niet bij mij en ook geen briefje in de bus. Directe buren weten van niets. De bezorger komt niet alleen niet op de afgesproken tijd, hij liegt dus ook nog, want hij heeft pakketje 2 helemaal niet afgeleverd.

Ik kan pakketje 1 ook niet retour sturen naar Wehkamp, want die bon zit blijkbaar in pakketje 2. Wat ik dus niet heb.

Schandalig.

Bezorger levert voortaan pakketjes op afgesproken tijd.
Bezorger levert ontbrekende pakketje op een door mij gewenste tijd. Dit is dus \'s avonds, want overdag werk ik.
Selektvracht dient liegende bezorgers te ontslaan.

Reactie van de melder van de klacht Jolanda40

6 jaren geleden - Nog even over mijn bovenstaande klacht: ging iets fout met de data, maar kan niet meer bewerken in de klacht. Lees waar staat woensdag 15 december dinsdag 18 december. En waar staat Donderdagochtend bedoel ik Woensdagochtend.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2012 om 14:03 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Ook hebben we de consument geïnformeerd over de procedure bij dit soort klachten, daar waar de “afgeleverd” melding door de consument wordt betwist.

Het is niet mogelijk dat Selektvracht in opdracht van de consument een onderzoek opstart. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht. De consument is hiervan op de hoogte gesteld.

Selektvracht B.V. Webcare Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda40