Klacht: selchte hi smartcare service

op 21 juli 2012 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Onlangs moeset ik mijn sony xperia s opsturen ter reparatie.
Ik kreeg bericht dat het toestel was gemaakt en ik zou hem afgelopen dinsdag 17-7-2012 terugkrijgen, maar dit is niet gebeurd want mijn toestel is met een verkeerde lading meegegaan.
Ik heb toen gebeld met de vervoerder/smartcare en ik zou hem dan vrijdag 20-7-2012 krijgen, maar wat blijkt…
inderdaad er is niemand op komen dagen.
Ik had die zelfde dag nog weer gebeld en er zou achterna gebeld worden waarom de levering niet goed gegaan is. Ik zou ook weer teruggebeld worden maar ook weer niet gebeurd..

ik de volgende ochtend weer bellen met klantenservice, want ik wil natuurlijk weten wanneer ze hem nou leveren. Maar nee ze konden mij dat niet vertellen.
oftewel ik zit met niks en weet niks.

Erg slecht dit allemaal..
Zo moeilijk is het toch niet om een mobiel te leveren

Dat ik hem nog deze dag in mijn handen kan houden en niet weer het zelfde verhaal hoor van: bel de volgende dag maar weer.

Bericht van Hi

5 jaren geleden - Hi Jimmy, Het is erg begrijpelijk dat je teleurgesteld bent in deze situatie. Je wilt natuurlijk je telefoon zo snel mogelijk terug hebben. Ik wil je hier graag bij helpen. Wij zijn ons bewust van de capaciteitsproblemen bij SmartCare, en dat we niet alle klanten kunnen helpen zoals we dat willen. Er wordt door klanten volop gebruik gemaakt van deze nieuwe dienst en de serviceverlening loopt nog niet altijd zoals wij dat voor ogen hebben. Het verbeteren van deze service heeft dan ook hoge prioriteit. De capaciteit is al verder uitgebreid en zal nog verder worden opgevoerd in de komende weken. Hiermee hopen we op korte termijn weer de gewenste service te kunnen bieden. Je kunt ook op het Hi Forum reageren. Hier kan ik jouw gegevens direct inzien. Als je dit prettig vindt, kijk dan eens op https://forum.www.hi.nl/. Groetjes, Christy Hi Webcare

Bericht van Hi

5 jaren geleden - Hi Jimmy, Sorry, ter aanvulling op mijn vorige bericht. Ik ga direct kijken wat ik voor je kan betekenen! Groetjes, Christy Hi Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jimmy Kalf

5 jaren geleden - hallo Christy ik ben eindelijk wel een keer terug gebeld andat ik zelf diverse malen heb moeten bellen. wat natuurlijk zonde en veel kosten meebrengt Er is nu afgesproken dat mijn mobiel 9 augustus word afgeleverd als ik weer terug ben van mijn werk(ben 2 weken weg daarvoor) daarom baalde ik ook dat het steeds neit doorging. nu maar afwachten of ik hem 9 augustus wel vast mag houden. Wel heel erg bedankt dat jij we meteen naar een oplossing wou zoeken :) dat is nou service groetjes, Jimmy

Bericht van Hi

5 jaren geleden - Fijn dat er nu duidelijke afspraken zijn gemaakt Jimmy. Geniet lekker van je vakantie! Mocht er in de toekomst iets zijn is het handig om ons te benaderen op het Hi Forum. Wij helpen je hier graag! Normaal gesproken zijn we niet actief op externe sites, vandaar dat je het beste naar ons eigen forum kunt gaan. Nogmaals sorry voor de vervelende ervaringen. Groetjes, Christy Hi Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hi

Heeft op 25 juli 2012 om 17:37 geantwoord

Jimmy is benaderd om een afspraak te maken. Na zijn vakantie ontvangt hij zijn telefoon.

Alle klachten die gemeld zijn door Jimmy Kalf