Klacht: Heel erg opgelicht, jammer genoeg.

lunalisav op 30 augustus 2020 over Sefa Meubel in de categorie Meubelwinkels

Ik ben erg helemaal klaar mee. Op een rij mijn ervaring:
– in April besteld
– Na 12 weken gevraagd wat de status is
– Bank poef zal geleverd worden 1 week later!
– 1 week later niemand komt opdagen Sefa Meubel reageert nergens op
– Paar dagen later eindelijk contact en nieuwe afspraak gemaakt voor 1 week later
– Inmiddels in de 14de week en bank zal geleverd worden.
– 2de afspraak niemand komt opdagen Sefa meubel reageert nergens op
– Volgende dag contact opgenomen: Nieuwe afspraak gemaakt en Sefa Meubel doet alsof er niks aan de hand is.
– 3de keer en afspraak dat mijn bank poef geleverd moet worden: Mijn bank wordt geleverd maar poef bleek niet in te zijn geladen. Voor de poef moet ik contact opnemen met Sefa en een nieuwe lever afspraak maken.
– BANK POEF zijn betaald, maar geen idee waar mijn poef is.
– Meerdere keren contact opgenomen met Sefa, en niemand reageert.
– 1ste afspraak gemaakt voor de poef in de 16de week. niemand komen opdagen
– 2de afspraak gemaakt voor de poef in de 17 de week niemand komen opdagen
– 3de afspraak gemaakt voor de poef in de 18de week niemand komen opdagen.
– Sefa gebeld: Zij geven aan telkens dat mijn poef klaar staat voor levering.
– Weer Sefa gebeld om iemand te spreken over een terug betaling, ik ben mijn geduld kwijt. Sefa geeft aan dat de poef in een verkeerde kleur is gekomen, en dat zij gaan ”kijken” war zij voor mij kunnen doen voor de terugbetaling.
– Niks vernomen van Sefa meubel, en zelf in de 19de week gebeld voor een terugbetaling. Sefa zegt dit binnen 10 dagen te doen na 25 augstus. Ik vraag hier een bevestiging van via de e-mail, en tot heden (30 augustus) geen bevestiging ontvangen van de afspraak voor terugbetaling en Sefa is niet bereikbaar. Zij reageren niet via de email, telefonisch, facebook, instagra m of whatsapp.
– Ik ben 100% mijn vertrouwen hierin kwijt en raad niemand aan om hieraan te beginnen!

Ik wil een bevestiging via de e-mail van de afgesproken terugbetaling van mijn poef, wat jullie nooit hebben geleverd maar wat ik wel MOEST betalen bij de levering van mijn bank. Ik vertrouw jullie niet! Daarnaast, wil ik wel dat jullie mij echt terug betalen en mij niet nog eens 20 weken aan het lijntje houden.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sefa Meubel

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sefa Meubel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lunalisav