Klacht: veel vragen, niets opl0ossen

DOMINUS op 13 juli 2023 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Op 20 juni een doos via scoupy gekocht zoals ik wel vaker gedaan heb, via DHL verzonden maar daar is schade ontstaan, goed kan gebeuren, de doos word hier na een week geleverd, met DHL plakband en schade, meld het aan scoupy want als afzender kunnen alleen hun er iets aan doen, daar is het begin van de ellende, per telefoon geven ze me gelijk maar hun klantenservice werkt schijnbaar niet samen…ze willen de doos niet terug hebben, ze weigeren te compenseren voor gemiste goederen, ik stuur een foto met wat er in zit, vragen zer om wat ik mis, geef aan dat ik geen paklijst heb en dus niet precies weet wat er in moet zitten, ik weet wel dat er drop in zou moeten zitten die er niet meer in zit, verder heb ik gevraagd om een paklijst zodat ik het precies kan vertellen, en ja op de foto staat duidelijk alles wat er in zat ! en ja hoe vies het aan jgekomen is, een kaartje van scoupy die duidelijk in het water gelegen heeft BV
toch blijven zeuren om duidelijk te maken wat er vies en vermist is zonder duidelijk te maken wat er in gezetten heeft.
Ik zal nooit meer iets met dat bedrijf doen, sinds ze over genomen zijn door wool socks niets anders als problemen met hun.

een nieuwe ontgeschonden doos met alles er in waar ik voor betaald heb, of me geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door DOMINUS