Klacht: Transactie niet gevonden

Evey op 22 mei 2022 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 bonnen ingestuurd voor scoupy binnen 48 uur zou je reactie moeten krijgen helaas niet week later bericht afgekeurd. Transactie niet gevonden. Klacht naar klantenservice gestuurd met kopie banktransactie en bon maar opnieuw weer antwoord transactie niet gevonden. Hoeveel bewijs moet ik leveren. Heb ik teveel spaarkaarten krijg ik teveel geld terug dus proberen ze me zo te ontmoedigen???

Gewenste Oplossing:

Dat mijn bon en de bijbehorende transactie gelezen worden en ik niet afgescheept wordt met standaard antwoord. Neem eens telefonisch contact op of stuur een mail waarom bewijs vd bank niet voldoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scoupy

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scoupy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evey