Mijn Klacht:
Ik heb meerdere klachten over scoupy.
Ik ben via scoupy overgestapt naar een andere zorgverzekering waarbij ik 20 euro cashback zou krijgen. Dit stond meteen in de app en kon ikbook uit laten betalen. Nu ruim 2 maanden later staat mijn balans 20 euro negatief omdat het blijkbaar nog steeds in behandeling is.
Laat het dan ook niet mogelijk zijn om uit te betalen!
Hierdoor kan ik nu ook niet mijn account opheffen.
Volgende klacht gaat over een 40% cashback voor een vpn via surfshark.
Moest ik via de app bestellen en zou 35 euro terug krijgen.
Na een aantal dagen nog niets van te zien in de app. Vervolgens contact opgenomen met scoupy en alleen maar standaard antwoorden op gekregen. Uiteindelijk heb ik een gemiste cashback op kunnen geven maar die was volgens scoupy niet juist verwerkt en het bedrijf surfshark zou niet op de hoogte zijn van mijn betaling
Er is zelfs nog aangegeven dat ze hellemaal geen samenwerking hebben met dat bedrijf terwijl het gewoon in de app van scoupy staat.
Uiteindelijk wel begrip getoond maar geen oplossing.
Of ik maar tot 7 maanden geduld wil hebben op een eventuele oplossing.
Kortom: app werkt niet naar behoren, klantenservice is zeer slecht en doen eigenlijk gewoon niets. Misleidende cashbacks, maar ondertussen wel gewoon 24/7 inzage hebben in je bankrekening en vetvolgens nog om bewijzen vragen ban betsling ook.
Werkelijk niet te geloven!
Trap er niet in mensen!
Gewenste Oplossing:
Dat de cashbacks zsm verrekend worden met mijn balans op de app.
En dat ze zelf verantwoordelijkheid nemen voor de misleiding en het niet correct werken van de scoupy app ipv dit af te schuiven op de verkoper.
Dit wekt enorm veel argwaan tov scoupy
