Klacht: kopen pakketten via app

jan Zwanenburg op 27 april 2022 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

goede avond.
ik heb een vraag of er iets niet anders kan ipv de manier zoals het nu gaat bij u bedrijf.
ik vind heel erg veel pakketten die u bedrijf aanbied heel erg leuk en nee ik ga zeker niet voor elk pakket.
nu is mijn vraag hier over of het niet anders kan met de levering.
ik ben chauffeur en weet zeker niet wanneer ik thuis ben en moet vertrekken door mijn werk.
dit is ook de reden dat ik bijna nooit een pakket bestel ivm de levertijd of data waar ik geen inspraak in heb .
bij elke bestelling moet een code afgeven worden aan de bezorger maar deze komt pas in de ochtend van levering via mail.
maar nu mijn vraag is kan deze code niet vervallen en andere vraag is of er een data kan gekozen worden voor de levering .
dit zou kunnen voorkomen dat mensen zoals ik ze niet bestellen maar wel intresse hebben.
ik hoop op een eerlijk antwoord en anders mag u mij bellen over deze mail .

mvg jan zwanenburg

keuze en data voor levering bij bestelling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scoupy

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scoupy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan Zwanenburg