Klacht: Gegevens zouden verwijderd zijn, maar zijn toch niet verwijderd

MOTO01 op 10 oktober 2021 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Account laten verwijderen door scoupy op 25-09-2021.
Op zaterdag 02-10-2021 de volgende mail ontvangen:
Beste lezer,

Jouw persoonlijke account is verwijderd. Dit betekent dat bij ons op dit moment geen persoonlijke gegevens meer van jou beschikbaar zijn.

We vinden het jammer dat je gaat, maar wie weet treffen we elkaar in de toekomst weer!

Groetjes van Scoupy.

Echter blijkt na correspondentie dat op maandag 04-10-2021 het account nog gewoon actief zou zijn. Hoe kan dit Account is verwijderd, dus de gegevens ook, zoals scoupy zelf aangeeft in de mail van 02-10-2021.

Hierop getracht duidelijkheid te krijgen, maar komt geen reaktie meer vanuit Scoupy.
Vrijdag 08-10-2021 wederom een mail gestuurd, uiteindelijk vandaag 10-10-2021 een reaktie terug gekregen dat ze het account gaan blokkeren. Hoezo account was volgens scoupy op 02-10-2021 al volledig verwijderd.

Verwijdering van alle gegevens, en tevens een melding bij Autoriteit Persoonsgegevens dat Scoupy de AVG volledig negeert.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scoupy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MOTO01