Klacht: Geen reactie op mijn klacht

Henk Mol op 24 november 2021 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse malen aangegeven dat ik op mijn email adres: [email protected] de gekochte actieproducten aan scoupy kan doorgeven, omdat mijn wachtwoord niet zou kloppen.
Steeds krijg ik een ander e-mail adres in beeld waar ik het Bank nummer moet invullen wat uiteindelijk ook niet lukt omdat die bij de eerste letter type blokkeert . Zodoende worden wij al geruime tijd onthouden om van de acties te gebruik te maken.
Wij mogen hopen dat u reageert met een wachtwoord waarmee we weer contact kunnen maken.

Leonie en Henk Mol

Gewenste Oplossing:

Zodanig contact dat we weer gebruik kunnen maken van de geboden acties

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scoupy

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scoupy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Mol