Klacht: Box niet geleverd

Nobadfeelings op 18 december 2022 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 dec 22 heb ik een boodschappenbox (Deal van €11,99) kunnen aanschaffen met een Spaarkaart. Dit zou binnen 7 dagen worden verzonden.
Tot op heden is mijn pakket bij geen enkel postorderbedrijf aangeboden voor verzending.
Van de klantenservice krijg ik enkel te horen dat ze met de verwerking bezig zijn en moet wachten op mail met de tracktrace code.

Gewenste Oplossing:

Uiteraard zou ik graag zo snel mogelijk mijn bestelling in goede orde ontvangen, gezien dit als kerstcadeau bedoeld was.

Mocht dit niet mogelijk zijn dan zie ik graag het aankoopbedrag en vergoeding van de volle spaarkaart tegemoet per omgaande.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Bericht van Scoupy

1 jaar geleden - Beste Ina, dank voor je bericht! Als het goed is, is je box bezorgd. Mocht dit niet zo zijn, mail ons dan gerust naar [email protected] We kijken graag met je mee! Fijne dag! Groet, Scoupy

Reactie van de melder van de klacht Nobadfeelings

1 jaar geleden - Het heeft even geduurd maar ik heb idd de bestelde box alsnog ontvangen! Hartelijk dank !

Alle klachten die gemeld zijn door Nobadfeelings