Klacht: schulden en werken

Helga Deprez op 25 april 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Basic Fit has resolved this complaint
Klacht opgelost op 26 april 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste Helga, Helaas heb ik je zojuist niet te pakken gekregen. Graag was ik alvast in gegaan op jouw klacht, je geeft aan de bevriezingskosten te hebben voldaan aan de club peer bancontact dit is helemaal in orde. Echter omdat...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Basic Fit
Categorie Sportclub/-school
Status Opgelost
Datum 25 april 2018

Een lid van Basic Fit heeft een klacht ingediend over een onduidelijke communicatie met betrekking tot een bevriezingsvergoeding van zijn abonnement, waarbij hij onterecht een bedrag van zijn rekening werd afgeschreven. Daarnaast uitte hij zijn zorgen over de hygiëne in de sportschool, specifiek over het nieuwe tapijt onder de cardio toestellen, dat volgens hem niet praktisch is voor het schoonhouden van de vloer na intensieve trainingen.

Mijn Klacht:

ten eerste: ik kreeg een brief over 5 euro schuld die ik zou hebben door bevriezing van mijn abo na een operatie ; ik betaalde het bedrag aan de balie , maar er werd nog eens dat bedrag van mijn rekening genomen—over die bevriesvergoeding is mij nooit iets gezegd–normaal???en de standaard brief was zeker niet in beschaafde taal zoals jullie hier wel nodig vinden–
ten tweede: ik was daarnet nog in basic fit Zwijndrecht, waar zwaar veranderingen worden aangebracht—een daal daarvan zijn zeker niet doordacht: onder de cardio toestellen is een soort tapijt gelegd, en qua hygiëne lijkt me dat niet de beste oplossing–ik hoorde ook al iemand de vraag opperen: hoe kan ik nu na intensieve cardiotraining nog de vloer proper maken en mijn zweet opkuisen??? graag van jullie een antwoord– ja er zijn daar inderdaad mensen actief die schijnbaar andere kuis- en hygiënenormen hebben dan de Basic fit mensen!!

Gewenste Oplossing:

kuisen, proper maken en poetsen!!!

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

8 jaren geleden - Beste Helga, Bedankt voor jouw bericht. Ik heb je zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Graag hoor ik wanneer het jou eventueel schikt zodat wij het één en andere kunnen bespreken. Hoop je snel te spreken! Met vriendelijke groet, Annet van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Het kan nu mijn GSM ligt bij mij Mvg Helga Deprez

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 26 april 2018 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Helga,

Helaas heb ik je zojuist niet te pakken gekregen.

Graag was ik alvast in gegaan op jouw klacht, je geeft aan de bevriezingskosten te hebben voldaan aan de club peer bancontact dit is helemaal in orde.

Echter omdat jouw betaling en de incasso elkaar gekruist hebben is de afschrijving dus dubbel gegaan. Hier konden wij niks meer aan wijzigen. Hoe vervelend dit ook is.

Wij hebben dit teveel betaalde uiteraard verrekend met de contributie voor de maand mei. Wij gaan morgen € 12,38 afschrijven in plaats van
€ 17,45.

Betreft de hygiëne en het tapijt waar je het over hebt, ik heb de clubmanager van de club gecontacteerd en hij geeft aan dat dit verder niet gevaarlijk is.

De hygiëne betreft de toestellen zullen nauw lettend in de gaten gehouden worden. Ik verwacht dus een verbetering op korte termijn.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je nog vragen hebben dab hoor ik dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Annet van Basic-Fit

Helga Deprez

Heeft op 26 april 2018 om 15:24 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

plassen zweet zullen niet zo maar verdwijnen hoor !! en de tapijt zal vlug een vieze reuk geven aan heel de ruimte--
veel extra uren kuispersoneel zal zelfs dat probleem niet oplossen--
toch bedankt voor antwoord--
u moddert maar aan ---
Helga

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM