Klacht: Schoolieren discriminatie

op 07 april 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ze hebben een zo genaamd een regel dat scholieren alleen gebruik mogen maken van kassa 6 en 7 omdat het zogenaamd snelkassas zijn. Ik ga zoals alle andere klanten een kortere rij zoeken dus ga bijv. Naar kassa 2 en dan wordt ik zonder een geldige redenen weg gehaald daar en bij kassa y of 7 gezet omdat ik een schoolier ben ik vind dit onterecht omdat ik ook zoals alle andere klanten het recht zou moeten hebben om zelf een open kassa te kiezen waar er minder mensen in de rij staan ik vind wat ze de bewaker laten doen erg absurd en ongepast want als ik de bewaker vraag van waarom mag ik niet zoals alle andere klanten aansluiten bij deze kassa zegt hij ” of je gaat daar in de rij of je koopt niks en wieper ik je naar buiten” de bewaker heeft 1x mijn producten hard handig uit me hand getrokken en weg gezet ik wil dat deze onzin word aangepakt want als er een andere klant die geen schoolier is dus een volwassenen in de zogenaamde snellekassa komt staan die ook zoogenaamd voor de schoolieren is wordt hij/zij niet aangesproken en mag dan wel gewoon daar afrekenen

Als ik ook als schoolier zijnde bij de kassa mag aansluiten die ik zelf mag kiezen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 mei 2017 om 12:46 geantwoord