Klachten over Schipholtickets.com

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Schipholtickets.com zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen , Online Vliegtickets

74 klachten gemeld
2.7 /10
35 stemmen
35

Tijdslijn

İk heb op 03-07-2020 tickets can amsterdam naar izmir het is geannuleerd door covid19 maatregelen ik heb mijn geld nog steeds niet terug gekregen terwijl dat wettelijjke termijn van 3 maanden allang voorbij is. İk hoor graag zo snel mogelijk wanneer... Lees meer

In januari 2020 boekten wij tickets Amsterdam-Toulouse via Travelgenio bij Schipholtickets.nl , vlucht uitgeveord door KLM. Vanwege de overheidsrestricties om niet naar het buitenland te reizen willen wij de vlucht annuleren en ons geld terug. Rechtstreeks bij KLM geboekte vluchten... Lees meer

Annulering ticket in maart 2020 corona nog geen geld terug

Klacht van Mukerrem.yilmaz-kedik op 20 november 2020 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Ik heb in februarie 2020 een retourticket geboekt voor 14 maart Boekingsnummer : TXPL89 door Corona geannuleerd. Ik heb hier meerdere malen een mail gestuurd en zelfs een bericht gekregen dat ze het geld gaan terugstorten zodra ze het van... Lees meer

Kenmerk: boekingsnummer 16438157 (POUQEA) Op 3 november 2019 boekten wij vliegtickets bij Schipholtickets voor een vlucht van Amsterdam naar Reykjavik, die uitgevoerd zou worden op 24 april 2020 door Icelandair. Deze vlucht is vanwege COVID-19 door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd. Ondanks... Lees meer

Op 09-04-2020 hebben wij van KLM te horen gekregen dat onze vlucht op 06-05-2020 naar San Francisco (KL 605) geannuleerd is. Dit werd door SchipholTickets op 16-04-2020 bevestigd met het bericht dat zij contact zouden opnemen met de luchtvaartmaatschappij met... Lees meer

In het Nederlands // in English below Hi Schipholtickets, Ik wil graag een vlucht wijzigen die ik bij jullie heb geboekt omdat de bestemming (Spanje) code oranje geworden is. Ik probeer dit via de mytrips functie op jullie website te doen, helaas... Lees meer