Klacht: Terug kregen van mijn geld boekking kode 16911152

Zeynep11 op 22 februari 2021 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

İk heb op 03-07-2020 tickets can amsterdam naar izmir het is geannuleerd door covid19 maatregelen ik heb mijn geld nog steeds niet terug gekregen terwijl dat wettelijjke termijn van 3 maanden allang voorbij is.
İk hoor graag zo snel mogelijk wanneer jullie mijn geld terug betalen anders ga ik juridich mijn advocaat inschakelen en alle kosten gaan jullie betalen.

Zeynep ozturk

Gewenste Oplossing:

İk heb op 03-07-2020 tickets can amsterdam naar izmir het is geannuleerd door covid19 maatregelen ik heb mijn geld nog steeds niet terug gekregen terwijl dat wettelijjke termijn van 3 maanden allang voorbij is.
İk hoor graag zo snel mogelijk wanneer jullie mijn geld terug betalen anders ga ik juridich mijn advocaat inschakelen en alle kosten gaan jullie betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 23 februari 2021 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Hüseyin,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

Zeynep11

Heeft op 23 februari 2021 om 22:39 geantwoord

Ik heb mijn geld nog niet terug gekregen!

Bericht van Schipholtickets.com

2 jaren geleden - Dear customer, Thanks for sending your case over. We are aware of the fact that there are some refunds that are being delayed longer than usual, mainly due to airlines taking a long time to approve them. Please take into account that the approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts. One of our agents has checked your case in detail with the airline, and ed that the refund request is registered and pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of maximum 2 weeks. Unfortunately we cannot give you a deadline as it depends on the airline timelines and procedures. In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Customer Support department with all the details. This e-mail is sent to the same address you indicated in the purchase process. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues if you need it. Thanks for your patience. Regards

Bericht van Schipholtickets.com

1 jaar geleden - Dear customer, We have been informed that the refund of your tickets was successfully made in the date 24/02/21. Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know. We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon. Regards

Alle klachten die gemeld zijn door Zeynep11