Klachten over Schipholtickets.com

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Schipholtickets.com zijn gemeld. Lees meer >

63% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Internetshops - Algemeen En nr. # 1 in Online Vliegtickets

63%
109 klachten gemeld
6 openstaande klachten
34 klachten in behandeling
69 klachten opgelost
2.4 /10
35 stemmen
35

Tijdslijn

Onze heenvlucht werd door de luchtvaartmaatschappij aangepast naar tijdstippen die voor ons niet werkten. Hierop contact gehad met luchtvaartmaatschappij zelf en zij gaven aan dat we een terugbetaling kunnen krijgen van onze tickets. Op de website van Schipholtickets is het echter... Lees meer

Op 14-7-22 zouden we naar Portugal vliegen ( Lissabon) op het moment dat ik met mijn boekingsnummer wilde inchecken (13-7-22), bleek dat er geen tickets waren bij TAP. Na consultatie met zowel TAP en Schipholtickets.com blijkt dat ik noodgedwongen nieuwe... Lees meer

Door een onvrijwillige aanpassing van mijn ticket door KLM past mijn ticket niet meer bij de reisplannen. Sinds 22 juni probeer ik al om een annulering en refund gedaan te krijgen. Maar los van een automatische antwoordmail die veel beloofd... Lees meer