Klacht: Schimmel in wortels met t.h.t. 1-9-2018

op 13 mei 2017 over Lidl in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen!

Ik heb een pot wortels gekocht met een t.h.t.-datum 1-9-2018. Nu haal ik hem net uit de kast en zit er bovenin een laag schimmel.

Gewenste Oplossing:

Dit is ter informatie. Mijn geld terug of een vervangend product is voldoende!

Ik heb nog foto's maar ik kan er maar 1 toevoegen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 november 2017 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 november 2017 om 10:57 geantwoord

Ik heb eerst te horen gekregen dat mijn klacht via de ingediende weg niet in behandeling genomen wordt. Vervolgens krijg ik nu (maanden later) eindelijk een mail met de aanname dat de klacht inmiddels opgelost is.....niet echt klantvriendelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Eline Volf