Klacht: scheermesjes CIEN

op 02 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gedurende 4 weken lukt het mij niet om scheermesjes van CIEN nummer 5 te kope.
De filiaalmanager zegt telkenmale dat het niet geleverd wordt.
Lidlpromoot een scheersysteem echter de mesjes blijken niet leverbaar.
Het betreft hier het filiaal Capelle aan den IJssel – Schermerhoek

Gewenste Oplossing:

levering scheermesjes CIEN nummer 5

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 augustus 2016 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben uw klacht op 28-07-2016 via e-mail beantwoord. Hierin is het volgende geschreven:
Helaas moeten wij u mededelen dat het product Scheermes 5-blads navulset uit ons assortiment is. Wij zullen uw opmerking echter meenemen wanneer wij de samenstelling van ons assortiment opnieuw bekijken.

Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door johnpas