Klacht: Schandalige torenhoge bijbetaling

op 02 juli 2017 over Techem in de categorie Energieleveranciers

1 juli 2017

Ik kreeg tot mijn schrik de afrekening van mijn stookkosten.
Maar liefst een absurd  bedrag van 769,21 euro. Ik vraag mij af hoezo zo een hoog bijbetaling?
Ik heb in mijn woonkamer een sfeerhaardje en in 3 slaapkamers een elektrische kachel die ik met de koude dagen gebruikt.
De verwarming gaat amper bij ons aan vanwege de droge lucht en daar heeft mijn dochtertje erg last van tot een zware bloedneus. Ik heb in 2015 een terug betaling van 500 euro niet volledig terug gekregen van Techem ik heb de email verkeer nog in bezit waarom het bedrag niet gestort is en er werd niet meer geantwoord, en in 2016 een bedrag van 30 euro is ook nooit terug betaald door Techem

Dus nu ineens een bedrag van 769,21 euro klopt zwz niet! Ik ben er niet mee eens met zo een zware last erbij! In november 2016 zijn er nieuwe meters op de verwarming geplaatst  in april 2017 is er een witte kastje bij mij voordeur geplaatst. Naar mijn mening klopt uw berekening totaal niet.
Ik heb niet anders gestookt dan voorgaande jaren.
Ik heb onlangs ook een bedrag van 69 euro aan service kosten moeten bij betalen aan Ymere omdat er per 1 januari 2017 de kosten omhoog gingen. Terwijl wij als bewoners de liften en hal beneden zelf schoonmaken omdat de schoonmakers met smerig vies water 4 flats schoonmaken met 1 emmer water en de stank blijft hangen!

De nieuwe meters kloppen niet. De manier van meten op afstand klopt niet. Techem is bezig met diefstal en moet aangepakt worden!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 03 juli 2017 om 13:59 geantwoord

Heeft op 04 juli 2017 om 18:34 geantwoord

Ter aanvulling van mijn vorige klacht naar Techem wil ik dit nog kwijt.
Mijn huishouden bestaat uit 2 personen ik en mijn dochter die ook nog om de ene week bij mijn ex-partner verblijft. Nu hoor ik van mijn buren die 2 woningen verderop wonen dat zij 675 euro terug krijgen en hun huishouden bestaat uit 6 personen! En ik met mijn 2 personen moeten 769,21 euro terug betalen aan Ymere en Techem????

Alle klachten die gemeld zijn door mizzy888