Klacht: Schandalige service

op 13 oktober 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Afgelopen maandag 10 oktober 2016 j.l. is de keuken geplaatst. Nu waren de scharnieren voor de bestaande inbouwwasmachine niet meegeleverd. Na contact met Keuken Kampioen Beverwijk bleek dat ik ze van mijn oude keuken had moeten afhalen. Niet gecommuniceerd bij aankoop dus niet zo gek wanneer je daar niet aan denkt lijkt mij. De vraag voorgelegd aan Keuken Kampioen Beverwijk om deze voor mij te bestellen. De service hielt al snel op want hier konden ze niet aan beginnen. Ik heb toen zelf maar het initiatief genomen en naast de dure keuken nog eens 80 euro betaald voor de scharnieren. Contact met de klantenservice gezocht waar ik werd afgeblaft door Tamara hoort waarschijnlijk ook bij de service. Het deurtje jawel een deurtje kan pas op 7 november worden geplaatst. Naast het feit dat de warm waterboiler nog aangesloten moet worden en men nog moet kitten. De keuken is betaald dus Keuken Kampioen heeft geen prioriteit meer bij mij als klant.
Voel me in de maling genomen.

Als ik de keuken spoedig kan gebruiken zoals wij hem hebben gekocht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste heer Bouman, Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u deze negatieve ervaring opdoet bij Keuken Kampioen. Ik schrik dan ook erg van uw bericht. Om die reden heb ik uw klacht doorgestuurd aan de betreffende afdeling om dit opnieuw op te pakken en contact met u op te nemen. U zal morgen hierover gebeld worden. Met vriendelijke groet, Bram - Webcare Keuken Kampioen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 18 oktober 2016 om 15:27 geantwoord

Beste heer Bouman,

van mijn collega van de klantenservice heb ik begrepen dat er telefonisch contact is geweest met u en is de afspraak vervroegd naar vandaag (18 oktober). Ik ga er van uit dat hiermee de klacht naar behoren is opgelost. Mocht ik u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan kunt u mij bereiken via webcare@keukenkampioen.nl.

Thomas- Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Bouman