Klacht: Schandalig slechte service tijdens Corona

op 20 maart 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We werden niet geholpen gingen niet in op onze mails. Telefoon leidingen waren dicht.
Onze vlucht gaat vanavond en we kunnen niet gaan willen graag omboeken maar krijgen geen hulp van tix.

Schandalig en ik wordt er kots misselijk van

Ik ga noooit meer bij tix boeken
Heb ik altijd gedaan maar dit gaat nooit meer gebeuren en ik zal iedereen in omgeving adviseren dat niet te doen.

Gewenste Oplossing:

Service
Klant te woord staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michi15784