Klacht: Schandalig bedrijf

op 12 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

klantgericht
Op 10-7 om 21.50 uur een bestelling geplaatst, er stond gemeld dat het de volgende dag bezorgd zou worden.
11-7 ’s avonds was postnl geweest maar niet het pakketje van mediamarkt. Gebeld, ze vertelden een storing te hebben wat inmiddels al was opgelost, maar dat mijn bestelling dus in de storing is terechtgekomen en zoek is geraakt. Vandaag weer gebeld weer het zelfde smoesje. Totaal niet informeren, mail sturen, bellen helemaal niets. Al bel je zelf niet kan je eindeloos wachten op je bestelling. Op mijn vraag hoelang het gaat duren kunnen ze geen antwoord geven, mijn bestelling willen ze niet annuleren, optie om het in de winkel op te halen doen ze niet, en dan nog het lef hebben door te zeggen, dat wanneer ze de bestelling hebben gevonden niet kunnen garanderen dat het wel geleverd zal worden. Met een woord: schandalig van zo een bedrijf als mediamarkt walgelijk!!! Mijn bestelnummer opgeven, mailadres opgeven om ze te helpen bij jet vinden van mijn bestelling doet ze ook niets.
Echt waar schandalig bedrijf
Zo ga je niet om met klanten.

Per direct annuleren en mijn geld terug. Of ervoor zorgen dat ik het product mee kan nemen bij vestiginf heerhugowaard

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haci03