Klacht: schade

op 03 maart 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

In oktober 2015 ben ik amstelveen gaan woon maar er waren problemen vocht en water schade en de verzekering moet ons nog bedrag betalen €800 imv gvb vervoer kosten en nu willen en ik heb al paar keer aangeven dat hebben niet ze kunnen niet 5 weken terug zijn jullie dom en in nood oplossing bij de mensen waren wij een huis huren kunnen wij geen gebruik maken van wasmachine wij gingen naar de wasserette in amsterdam en jullie willen de bon daar hebben ze geen bon dat weet toch iedereen en als eindschade kon ik mijn laaste kledingkast ook weggooien schade €400 maar ze wilde bon dat heb een ik niet ben ik kwijt afgelopende week zijn overgehuizen naar ons nieuw huis van de slaapkamer van zoon de matras hebben weg moeten gooien schade €200 ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en gaat oplossing voor zoeken

Oplossing a.u.b

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Johan Konings

1 jaar geleden - Ik heb al klacht ingediend bij jullie over dit

Bericht van Nationale Nederlanden

9 maanden geleden - Beste Johan, Door technische oorzaken konden wij niet eerder reageren op jouw bericht. Is je klacht inmiddels via een andere weg opgelost? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Konings