Klacht: langslepend, geen reactie, geen oplossing

1naj op 10 februari 2024 over Sapph in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een blackfriday (nov23) bezig met een retour en daarna terugbetaling. Ongeveer 15 mails geleden heeft iemand gereageerd dat ik opnieuw ordernummers en foto’s (die ik gelukkig had gemaakt van terugzending) moest sturen. waarna diegene belooft heeft dat het (terugbetaling) zou worden opgelost.
helaas, nog steeds geen geld terug, laat staan een oplossing, laat staan enige reactie.
ongeveer sinds eind december stuur ik 2x per week een response forward op eerdere mails met de vraag; graag reactie, aub reactie, graag een oplossing etc etc. gewoon helemaal niets!!!!
vandaag heb ik aangegeven dat ik twijfel of ze een serieus probleem hebben met hun email of dat ze dit echt zo onprofessioneel af handelen (hetgeen bijna onbeschoft is naar mj als klant). ook heb ik aangegeven dat ik een klacht via deze site ga posten. Ik ben benieuwd.

Gewenste Oplossing:

volledige terugbetaling en enige excuus en reden waarom ik volledige genegeerd ben en dit zo lang heeft moeten duren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Sapph
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sapph

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sapph nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht 1naj

9 maanden geleden - Mijn klacht wordt niet in behandeling genomen zo het schijnt. Dus is er ook geen klachtafhandeling. Waardeloos dit!

Alle klachten die gemeld zijn door 1naj