Mijn Klacht:
Sinds een blackfriday (nov23) bezig met een retour en daarna terugbetaling. Ongeveer 15 mails geleden heeft iemand gereageerd dat ik opnieuw ordernummers en foto’s (die ik gelukkig had gemaakt van terugzending) moest sturen. waarna diegene belooft heeft dat het (terugbetaling) zou worden opgelost.
helaas, nog steeds geen geld terug, laat staan een oplossing, laat staan enige reactie.
ongeveer sinds eind december stuur ik 2x per week een response forward op eerdere mails met de vraag; graag reactie, aub reactie, graag een oplossing etc etc. gewoon helemaal niets!!!!
vandaag heb ik aangegeven dat ik twijfel of ze een serieus probleem hebben met hun email of dat ze dit echt zo onprofessioneel af handelen (hetgeen bijna onbeschoft is naar mj als klant). ook heb ik aangegeven dat ik een klacht via deze site ga posten. Ik ben benieuwd.
Gewenste Oplossing:
volledige terugbetaling en enige excuus en reden waarom ik volledige genegeerd ben en dit zo lang heeft moeten duren