Klacht: Bestelling niet geleverd

MartineCarina op 07 februari 2025 over Sapph in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bestelling van twee bikini sets wordt niet geleverd. Na meerder keren via mail, whatsapp, sms opheldering gevraagd te hebben wordt ik steeds afgescheept met automatische berichten, of er wordt helemaal niet gereageerd. De website is onbereikbaar, telefoon wordt niet opgenomen. Annuleren van de bestelling wordt niet op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Annuleren en geld retour.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sapph

Reactie van de melder van de klacht MartineCarina

1 maand geleden - Sapph reageert niet of met automatische berichten.

Reactie van de melder van de klacht MartineCarina

1 maand geleden - Sapph reageert niet of met automatische berichten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sapph nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MartineCarina