Klacht: bezorgd bij iemand anders in de straat , niet de 1e keer.

FreGrie op 09 december 2013 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze post bevatte 2 stuks van de Postbank en 1 van een pensioenfonds . Dit is op3 dec. verkeerd bezorgd.

Als dit weer gebeurd ligt ik de afzenders hierover in.

Gewenste Oplossing:

Een goede bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 11 december 2013 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jager,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres [email protected] of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Alle klachten die gemeld zijn door