Klacht: Vleermuis in mijn huis door samsung tv doos!!!!

Kusiebel op 31 augustus 2023 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ten eerste ik had een tv van 4 jaar oud bijna merk Samsung, opeens was de helft van mijn scherm zwart, ik heb toen contact opgenomen met de leverancier en werd toen door verwezen naar Samsung zelf, de tv viel niet onder de garantie waardoor ik hoop geld moest betalen om het te laten repareren. Uiteindelijk heb ik besloten ipv te laten repareren, een nieuwe tv kopen, zo gezegd zo gedaan. Tv is 25-08-2023 bezorgd en geplaatst. Niks mis mee. Maar de doos was nog in de woonkamer. Na 4 dagen wordt ik wakker om 06 uur in de ochtend. En ik zie iets vliegen maar ook heel snel. Ik dacht bij mezelf wat heb ik gezien . Heb ik überhaupt wel wat gezien. Ik twijfelde. Na paar seconde . Vloog een vleermuis door heel mijn woning heen!!!!!! Ik was helemaal overstuur. Wist niet wat ik moest doen! Eeste wat ik deed flits aan zetten van mijn telefoon, daarna licht aanzetten van mijn slaapkamer. Ik durf te niet verder te gaan!!! Ik scheen mijn telefoon flits in de gang en heel snel het licht van de gang aan. Wc licht aan. Terwijl ik in de wc ben hoor ik hem nog heen en weer vliegen!!!! Ik was helemaal overstuur geraakt!! Omdat ik fobie heb!! Ik gelijk mijn kamer binnen mn tas gepakt schoenen aangedaan!! En mijn huis verlaten vroeg in de ochtend terwijl ik over paar uurtjes naar werk moet!!! Ik ben daarna in mijn auto gaan zitten !! Huilen huilen!! Weet niet wat ik moet doen!! Ik moet werken zo!! Ik bel gelijk de woningcorporatie spoedlijn. Zij zeiden dat dit niet onder spoed gevallen valt!! Moest de dieren ambulance bellen!!! Na een uur kwamen twee ambulance mannen, mijn woning zoeken naar vleermuis! Overal was vies geworden mijn deuren muren grond!! Na overal gezocht te hebben nix kunnen vinden! Ik heb rol gordijnen en die rol ik naar boven maar eentje rolde niet helemaal recht naar boven en ik dacht het haakt aan de hendel, hoe de mannen weer de gordijn omlaag doen valt ie dier dood op de grond!!!!!!! Omg!!!! Wat een dag wat een dag !!!!!! Ik was echt helemaal overstuur geraakt!! Omdat alles vies was heb ik mijn bankhoezen/ jassen/tapijten naar de wasserette gebracht!!! Ik durf nu niet in de donker te blijven in mij eigen huis!!!! Alle lichten zijn aan !!! Alle gordijnen heb ik naar boven getrokken!!! Verlogens later op de dag neem ik contact op met samsung !!!!!! En tot heden nog steeds niets gehoord!!!!!! Dit kan echt niet !!! De ambulance mannen hebben zelfs foto gemaakt en gezegd dat ie dier helemaal onder de piepschuim zat!!!!! Dit is onverantwoordelijk!!! Ik ben mentaal niet oke opdit moment!! Ik ga rechtzaak openen!!!!

Ik ben mentaal opdit moment niet oke door dit!! Dus ik zou niet weten met welke oplossing ik tevreden zou worden nu!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kusiebel