Mijn Klacht:
Zondag 4 juli ging mijn 4 maanden oude Samsung S21 Ultra kapot.
Direct een reparatieafspraak gemaakt. De telefoon zou maandagavond opgehaald worden en dinsdag weer gerepareerd thuis bezorgd worden. Hier ook 24,95 extra voor betaald (24-uurs service). Dinsdag krijg ik een mail dat er een onderdeel besteld moet worden en het langer duurt.
Op donderdag 8 juli krijg ik bericht van de Samsung Omruil Serice dat het toestel niet gerepareerd kan worden en ik binnen 2 dagen een nieuw aanbod krijg. En het dan vervolgens nog 5 tot 10 werkdagen!!! kan duren voor ik het nieuwe toestel binnen krijg.
Ik heb contact gehad via Whatsapp, Messenger en telefonisch en krijg steeds dezelfde antwoorden. Al mijn gegevens worden gevraagd maar vervolgens kan niemand mij helpen.
De Samsung Omruil Service is alleen per mail bereikbaar en dan is het dus steeds wachten op antwoord. Heb inmiddels al aangegeven dat ik mijn geld terug wil. Vrijdag gemaild en vandaag nog steeds geen antwoord.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug.
Zo snel mogelijk !
