Mijn Klacht:
In Mei 2024 een nieuwe tv gekocht. In juli verscheen er een streep in het beeld. Contact met Samsung gehad tv moest ter reparatie aangeboden worden. Tv is opgehaald en na 4! weken kregen we hem retour. Probleem was verholpen. In januari 2025 deed hetzelfde probleem zich weer voor. Klacht ingediend en gevraagd voor een nieuw toestel, werd niet op ingegaan, tv moest weer ingestuurd worden ter reparatie. Na ruim 3 weken tv weer retour, probleem opgelost. Eind maart 2025 wederom exact hetzelfde probleem. Weer werd er geen gehoor gegeven aan onze klacht. Klantenservice is enkel bereikbaar via WhatsApp, er is geen enkele mogelijkheid om op een andere wijze contact met hen op te nemen, laat staan een officiële klacht in te dienen. Via de app wordt slecht gereageerd en de enige oplossing die geboden wordt is om de tv wéér in te sturen ter reparatie. Inmiddels zijn we de tv op dit moment alweer 3 weken kwijt, geen vooruitzicht wanneer we hem terug ontvangen en geen enkele vorm van compensatie/vervanging van toestel is bespreekbaar! Waar we altijd erg tevreden waren over Samsung valt dit zwaar tegen.
Gewenste Oplossing:
Dat het toestel welke duidelijk niet deugd vervangen wordt voor een nieuw toestel of het aankoopbedrag retour.
