Klacht: the Frame opgehaald en al 3 weken niets vernomen van Samsung

FamilieG op 02 april 2024 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Naar aanleiding van mijn eerdere klacht is er actie gekomen bij Samsung en mijn tv the Frame onherstelbaar verklaard. Echter het probleem is nog steeds niet opgelost!!!

De TV is 13 maart 2024 opgehaald en sindsdien is niets meer vernomen van Samsung.
Na contact met de klantenservice (waar ze je gewoon 20 – 30 minuten laten wachten om uit te zoeken wat er aan de hand is) zou er spoed op de zaak gezet worden. Inmiddels zijn we wéér een week verder en nog steeds niets van Samsung vernomen.

Spoed is dus een heel breed begrip binnen de Samsung-organisatie.

Hoe lang zal ik nog moeten wachten tot het probleem helemaal opgelost en afgewerkt is? Het speelt al sinds half oktober 2023.

Per direct een tegoedbon voor het aankoopbedrag van mijn tv (zonder aftrek van kosten omdat deze een jaar oud is).

Heel veel gemeende excuses en een grote bos bloemen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht FamilieG

2 maanden geleden - Samsung heeft problemen oplossen op een hééél laag pitje staan.

Reactie van de melder van de klacht FamilieG

2 maanden geleden - Samsung heeft veel tijd nodig om een probleem op te willen lossen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht FamilieG

1 maand geleden - Half april is na veel bellen en mailen eindelijk een andere tv ontvangen. Het probleem kon niet worden verholpen. Helaas door deze ervaring geen Samsung-fan meer.

Alle klachten die gemeld zijn door FamilieG