Klacht: Smart tv kapot

Ali.Z op 16 maart 2024 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Samsung smart tv in nov 2020 gekocht. In okt 2022 was scherm kapot en dit viel in de garantietermijn en dus via Samsung gerepareerd. Nu feb 2024 weer scherm kapot. Dit valt nu buiten de garantie en moet ik voor de kosten opdraaien. Ik vind dit apart dat ieder 2 jaar weer de scherm kapot is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Samsung kosteloos de tv repareert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Samsung
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ali.Z