Klacht: Slow resolution of damage product

ignasius_ferry op 08 maart 2024 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I bought new Samsung refrigerator on their website on Feb 4, and receive it on Feb 7, 2024 with a big dent. Until now there is no resolution yet for the compensation. Even one of their e-store customer service hung up my complaints call.

Gewenste Oplossing:

Receive the compensation of EUR 400 for the damage product.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Samsung
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ignasius_ferry