Mijn Klacht:
Zondag 13 april ben ik naar de Samsung store in Breda geweest omdat mijn smartwatch de slaapmeting niet goed uitvoert. De Samsung medewerker doet een aantal standaard testen die positief blijken, maar het resultaat in de Samsung Health app zegt wat anders. De medewerker geeft daarom aan horloge daar te laten voor reparatie onder garantie op maandag. Daarna zal de horloge naar mij thuis gestuurd worden. Op maandag krijg ik bericht dat de horloge gerepareerd is. Ik neem contact op met de klantenservice of deze nu opgestuurd gaat worden. Het antwoord is ‘ja’ want de status is Delivery in progress. Inmiddels is het woensdag en ik hoor niets dus neem weer contact op en de horloge ligt nog steeds in Breda met de status Delivery in progress. Ik vertrouw het niet dus rij dan toch maar zelf weer helemaal naar Breda. Daar aangekomen geven ze mij het horloge terug zonder dat er nog iets aan gedaan is want ‘de testen zijn positief’. Al met al ben ik dus 2x voor niks op en neer gereden naar Breda, betaald parkeren, zit ik met een horloge die nog steeds hetzelfde functioneert als voor ik hem bracht en een hoop frustraties naar Samsung rijker. Bij thuiskomst blijkt ook nog de taal op Pools te staan en met beetje service hadden ze de batterij kunnen opladen. Hij was nu compleet leeg.
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe horloge die wel volledig goed werkt aangezien reparatie niet mogelijk is
