Klacht: Samsung S2/3 harde schijf

bakkerkorrel op 24 januari 2013 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb twee harde schijven van Samsung gekocht. De eerste sneuvelde al binnen vier maanden de ander niet veel later.
contact gezocht met Samsung via de chat en leerde al snel dat het terugkrijgen van de data niet onder de garantie valt. Dus de schijven in de hoek gesmeten en voor de rest niets meer aan gedaan. Vertrouwen in het product heb ik namelijk niet meer. Tot vandaag een collega ook over hetzelfde type begon. Deze serie van samsung gaat veel stuk blijkt.
Dus voor mij reden om opnieuw eens met samsung contact op te nemen.
Gaat tenslot van rekening over toendertijd ± 160 euro handel.
Weer via de chat geprobeerd contact op te nemen maar via de MAC werkt dat niet zo lekker, blijkt. Gelukkig na goed doorbijten en vooral aanhouden eindelijk contact via de chat. Werknemer vertel me contact op te nemen via samsunghdd.com. Eindelijk het idee te hebben ergens uit te komen en de klacht te kunnen doen, blijkt dit adres me naar de seagate site te verwijzen.
Alles in het Engels en nergens makkelijk te vinden waar je met je klacht naar toe moet. Dan maar via de chat proberen. Dacht het niet is niet te doen in het nederlands. Kortom je komt in de sjoelleague van Samsung terecht.
Je wordt als schijf van de ene naar het andere, heen en weer gesjoelt maar echt er uit komen doe je niet. Ik zit nu met twee kapotte schijven, een hoop frustraties en nog geen stap vooruit.

als beide schijven vervangen zouden worden voor functionerende en vooral betrouwbare

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door