Mijn Klacht:
Ik kocht een nwe Samsung A56 en daar zou ik dan gratis earpuds bij krijgen. Deze kreeg je niet in de winkel maar moest je online bestellen. Winkelpersoneel gaf ook aan dat zij dit niet mochten doen. (Coolblue)
Nu heb ik een half jaar geleden voor mijn Partner een aanvraag gedaan voor een IPAD en dit omdat hij een nwe S24 had gekocht. (alle bij elkaar ca 1350 euro) Ik ben toen na 3 telefoontjes met de klantenservice en 2,5 uur bezig te zijn geweest op de site van Samsung, eindelijk het voor elkaar gekregen om die IPAD te bestellen. Nu 6 maanden later dus mijn earpuds. Wederom 2x gebeld met de klantenservice en wederom 2 uur bezig geweest op de site van Samsung om deze dingen te bestellen en te ontvangen alszijnde Promo.
Net als 6 maanden geleden liep de site compleet vast en de juffrouw van de klantenservice melde mij dat er idd een storing was en of ik het morgen nog eens zou kunnen proberen. Nu heb ik een baan en ik werk gewoon. Als ik ergens geen zin in heb, is het om uren achter de PC te gaan zitten om een paar van die dingen te bestellen, die ik dan gratis zou kunnen krijgen. Ik ga ze wel kopen bij de ACTION en dan maar neppers.
Advies aan Samsung welke een wereldbedrijf is,
Als je niet wilt dat mensen iets gratis krijgen, bied het dan ook niet aan.
Als je toch met alle goede intenties mensen iets wilt geven, zorg dan dat je systeem op orde is!
Of leg die promoties gewoon in de winkel klaar! Laat de winkel het bestellen.
Of geef mensen in de winkel de bevoegdheid de klant te helpen met het bestellen!
Of geef klantenservice de mogelijkheid die promo’s te bestellen!
Dit is geen manier van werken! Ik ben erg ontevreden over de service die eigenlijk geen service mag heten! En raak er vooral erg gefrustreerd over en ik ben vast niet de enige. Ik hoop niet dat mijn toestel ooit kapot gaat want dan ben ik met het invullen van een reparatiebon nog verder van huis.
Gewenste Oplossing:
Advies aan Samsung welke een wereldbedrijf is,
Als je niet wilt dat mensen iets gratis krijgen, bied het dan ook niet aan.
Als je toch met alle goede intenties mensen iets wilt geven, zorg dan dat je systeem op orde is!
Of leg die promoties gewoon in de winkel klaar! Laat de winkel het bestellen.
Of geef mensen in de winkel de bevoegdheid de klant te helpen met het bestellen!
Of geef klantenservice de mogelijkheid die promo's te bestellen!
