Mijn Klacht:
Ik heb op 26 december mijn telefoon opgestuurd voor reparatie naar samsung ik deed dit om te voorkomen dat ergens anders michien niet goed service wordt gehandeld..
Nu ben ik een ruim 22 dagen verder en heb nog steeds me telefoon niet terug, ik moet telkens zelf erachter aan en opbellen hoe het met de status is , telkens wanneer ik aan de lijn ben wordt er opgehangen en kan geen indicatie worden gegeven wanneer ik me telefoon terug krijg ik begrijp niet hoe het bij zo een groot bedrijf zo een slechte service is aangeboden ik heb 360 euro betaald voor een scherm reparatie en na 20 dagen nog steeds geen gehoor ik wordt er schijt ziek van ik hen gevraagd waar ik een klacht kon indienen ze zouden een email sturen die ik ook niet heb ontvangen de werknemers aan de telefoon hadden gewoon totaal geen interesse om mij te helpen het leek wel of ze mij uitlachen, ik heb mijn note 20 ultra nodig voor werk en vroeg voor een leentoestel en het lijkt wel of een een onbekende voor ze ben , heb enorm spijt van dat ik ooit bij samsung heb aangebeld dit zal ik dus nooit meer doen en nooit aanraden , je kan beter bij je winkelcentrum een telefoon reparateur vinden en je hebt full service ,
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn telefoon terug zo snel mogelijk in welke staat dan ook ben zo klaar mee dat ik mijn geld terug wil en wel ergens anders mijn scherm laat maken , absolute schandalig
