Klacht: levering telefoon

Marieke Kooy op 20 juli 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via Samsung shop een galaxy A52 5g besteld. alle kleuren waren niet op voorraad behalve de witte dus heb ik die besteld op 22 juni.
Ik begrijp de leverings problemen maar er is al 3 x beloofd dat ik het toestel echt zal ontvangen, volgende week/u bent snel aan de beurt en week 29 zit u erbij. Nu is het week 29 en is het misschien deze week of volgende week
Op de Samsung shop is het toestel nog steeds te bestellen en op vooraad.
ik kan helaas geen bijlage toevoegen maar u kunt dit zelf zien. Er staat op voorraad bij Samsung
ik vind het heel raar dat er op de webshop op voorraad staat en ik 5 weken moet wachten en dan nog niets heb
Marieke Kooy

Gewenste Oplossing:

als ik het toestel per direct ontvang

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht Marieke Kooy

3 jaren geleden - Vandaag ook nog gebeld en kreeg eindelijk iemand aan de lijn die mij echt hielp (ik heb al 2 x gebeld en meerdere keren ge-appt) Deze meneer, Hans, was zelfs zo eerlijk om mij te vertellen dat het toestel 5G voorbereid wel op de site staat meer niet geleverd kan worden. (dit snapte ik niet zo goed maar ja) De oplossing is dat mijn geld terug gestort wordt en ik een link krijg om een toestel dat wel geleverd kan worden kan bestellen met korting. Dit is heel keurig van Hans geregeld. Ik ben echter zo boos dat ik al va 22juni bezig ben , meerder keren heb gebeld en ge-appt en dit mij niet verteld is. ik aan het lijntje werd gehouden dat een toestel wat niet geleverd kan worden er steeds aan kwam. Als klant moet je ervan uitgaan dat de klantenservice jou helpt met je probleem en niet dat het uitmaakt wie je aan de lijn krijgt. Als ik de whatsapp had moeten geloven dan was er nu nog steeds niets gebeurd

Reactie van de melder van de klacht Marieke Kooy

3 jaren geleden - het wordt nog erger , ik krijg nu een link met een kortingscode zodat ik nu de A52 (dus geen 5G) kan kopen met een korting van rond 60 euro (314 ipv 380) alleen staat deze als niet op voorraad. De A52 5G kan wel gekocht worden maar dat is het toestel dat ik orgineel besteld had en waarvan ik dus net heb gehoord heb dat het voorlopig niet geleverd gaat worden Dus ik ben bang dat ik gewoon maar naar een winkel toe ga en 5 weken voor niets heb gewacht, niets heb gekregen en ook geen vergoeding voor alles wat fout gegaan is Wat een rotzooi, echt hopeloos het waardeloze is dat mij telefoon in Juni gecrashed is , ik meteen bij jullie besteld had en al die tijd met een oud leentoestel werk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke Kooy