Klacht: Hulp is onvoldoende

Huseyin Kilic op 19 januari 2022 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vandaag vanaf 10 uur in ochtend
Geprobeerd om eerst een account aan te maken wat niet lukte
Dus heb ik telefonisch contact gehad
Na 10x doorgestuurd van de ene medewerker naar de ander
Is het uiteindelijk rond 15.00 uur gelukt om een account te maken en te versturen
Rond 15.15 kreeg ik een mail dat ze mijn promotie aanvraag niet kunnen behandelen
Waarop ik een link moet aanklikken om het eenvoudig te corrigeren
Dat lukte niet Waarop ik weer gebeld heb 20min in de wachtrij voor de zoveelste keer
En een gesprek van 30 min
Kreeg ik te horen dat ik niet geholpen kan worden

Heb een s21plus gekocht met cashback actie
Toestel kon in 10 min kopen
Maar voor de cashback aktie ben ik 6 uur mee bezig geweest en ze konden mij niet helpen

Gewenste Oplossing:

Als ze doen wat ze zeggen
Cashback dus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huseyin Kilic